Skip to main content
9 votes
Accepted

Did a man in France sue his employer because he was bored at work?

This article, from the French newspaper Le Monde, explains that Mr Desnard was fired because of his prolonged sick leave due to his car accident. He is suing because he contests his dissmissal. His ...
Kytts's user avatar
  • 106
8 votes

Did the judge in the Rittenhouse case have a Trump rally ringtone on his phone?

The other answers address 1 and 2 so I am just addressing 3. "God Bless the USA" came out in 1984 and that year peaked at #7 on the Billboard top 100 chart. It has been relatively well ...
IllusiveBrian's user avatar
7 votes

Did "the" (or a) European Court declare that Covid-19 PCR tests are "not fit for purpose"?

Yes. A Portuguese court found the isolated use of nothing but a PCR-test is 'not fit for purpose'. The purpose here being the ordered quarantine of those merely 'tested positive'. The court concluded ...
LangLаngС's user avatar
  • 44.1k
7 votes

Is a Belgian court letting Puigdemont sue for just 1€?

Yes, but that's not the main goal In this article in De Standaard, the main reason given by the lawyers is that they want the judge to admit that the conviction of Puigdemont and co was for a ...
DonFusili's user avatar
  • 215
6 votes
Accepted

Did the judge in the Rittenhouse case have a Trump rally ringtone on his phone?

So to answer #1: The moment is captured in the video "Kyle Rittenhouse Trial Day 8" in this live commentary replay. One can easily compare it to the original song on YouTube and conclude ...
tuskiomi's user avatar
  • 1,573
5 votes

Did the judge in the Rittenhouse case have a Trump rally ringtone on his phone?

The Washington Examiner, which (unlike MSN) is a right-wing/conservative publication, also reported this as a matter of fact on Nov 10 (with less commentary). Everyone watching Kyle Rittenhouse's ...
against very long user names's user avatar
1 vote

Did Fox News win a court case for the right to lie?

Regarding Akre and Wilson v. WTVT 2003. 1) (a) The two reporters DID NOT claim that the news outlet WTVT, the Tampa affiliate of the FOX News Network, "lied." They claimed a violation of FCC "news ...
RedinGreen's user avatar

Only top scored, non community-wiki answers of a minimum length are eligible